Badhuset me Alva :D (L)

Heeej! igår sov Alva över hos mig (y'' Vi tittade lite på Lets dance och spela the sims ;P  Sen vid typ halv 12 så gick vi o la oss. Sen så vaknade vi ksk vid 10 halv 11. Sen så låg vi o dryga ett tag tills vi ringde Wilma och Lisa och fråga om dom ville följa med på badhuset men såklart så kunde ingen :( ¨Så jag och Alva fick åka till badhuset bara vi 2. Vi hade AS KUL!!! också hade Alva fått en ny undervattenskamera så vi tog lite bilder. Alltså du fattar inte hur mkt du betyder för mej, du är seriöst som min syster. Vi bråkar ibland om ingen ting som typ imorse så bråkade vi om vilken som skulle ligga innerst men sen så kramar vi om varann så blir vi vänner igen. Du finns för mig natt o dag och du vet att jag finns för dej! åhh det känns som en evighetersen du åkte hem fast du gjorde det typ för en halvtimme. Aja ville bara säga att jag ÄlSkAr dej min älskade syster!! <3333

Kommentarer
Postat av: Felicia - Min Dröm Som Ska Bli Sann ♥

det är du som äe fin gumman <333

2010-01-17 @ 12:55:46
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: emma

Kikar in=)

2010-01-29 @ 12:12:46
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0