Fair play (y''

Helu ;) Kom nyss in, har varit på fair play som jag berättade i går och sen när jag kom hem så har jag ju såklart glömt nyckeln :s Så jag fick ringa Sofie o fråga om hon var hemma så jag kunde få nyckel av henne men hon var inte hemme då så jag fick sitta i uterummet o frysa. Men sen så kom hon så nu är jag inne i värmen o ska snart duscha ;P för er som undrar hur det gick på fair play så gick det skit dåligt! vår klass förlora alla matcher typ förutom 1 som det blev oavgjort. Vi hade världens otur för vi hade as många mål chanser men det blev typ stolpe hela tin!!
btw ska göra om min header men vet inte hur man får dit den på bloggen :/ o jag vet inte om jag ska ha en header som min syrra gjorde elr om jag ska göra en på picasa som Henrietta tipsade mig om :P om jag nu får till att ladda hem picasa 3....





Kram/ Matilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0