Matilda likes cookies!

Heej igen! Om ni undrar varför jag lägger ut bilder så är det för att Wilma håller på att fixa min blogg.
nu så sitter jag och tittar på The Simpsons och käker kakor och dricker varm oboy (y'' Bakade kakor igår och sen dess har jag blivit helt socker beroende! ;O Kommer typ dö av fetma, närrå^^ Så många äter jag inte xP
HAHAHAH glömde berätta att jag nyss spelade in en film. en Humor film fast den blev inte i så bra kvalite ;d Kan kanske ladda upp några bilder från filmen sen om jag orkar :P
Det här var nog det sista inlägget för ikväll!





Kram/ Matilda

Kommentarer
Postat av: NNOOORRAAAAHHH

--



snygg header du har=)



vad händer hos dig då?



www.nourahs.blogg.se

2010-01-20 @ 20:55:10
URL: http://nourahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0