Rolig dag med Lisa! :D<3

Hejsan! Ville bara säga tack Wilma för att du fixade min blogg!! <333 Blev super nöjd med den!! :D
Idag så hade vi dans på skolan, riktigt roligt facktist! ;d Och det gick bättre än jag trodde. Vi ska ha dans 4 gånger till ;P
Sen efter skolan så gick man på stan med Lisa :D<3 Köpte en tröja och ett par örhängen på gina som jag kan visa sen! Sen kl 4 så åkte vi till friskis och svettis! Var där till kl halv 6 typ sen så åkte vi till flowers o hemta Lisas pappa och sen åkte vi hem.
Men nu måste jag verkligen gå och duscha för sen kl 8 är det GLEE! (Y''
Glee brukar ju börja kl 9 men de har bytt tid så att made in Sweeden börjar kl 9 istället. HISS elr DISS??

Kommentarer
Postat av: felicia - Min Dröm Som Ska Bli Sann ♥

jag vaknade just, själv då gmn?<333

2010-01-23 @ 10:10:25
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0