SHIT vad länge sen!

OjOjOj!!!
Nu var det länge sen jag skrev!!!
Men jag har inte haft nån lust att blogga också har ju jag och min kompis startat en blogg så jaa...
Men nu hade jag banne mig tänkt att ta o börja göra det! x) tsss
Jag kan börja med att berätta vad jag har gjort idag. Först så vare skola, vi hade först matte och engelska. också jobbade vi i mest boken m.m  Efter skolan åkte jag skidor hem med Sofie (; Det gick ju sådär... xP sen så var vi ute typ hela tiden men sen kl halv 4 så åkte Sofie på curling och då gick jag hem och läste frida. Men nu så måste jag gå och städa lite på rummet. skriver kanske mer ikväll.
btw. på torsdag så åker mamma och Ida till  stockholm, Ida ska på tokio hotel konsert med hennes kompis så jag blir ensam hemma med pappa :) och dom kommer inte hem försen på söndag (y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0