Rolig dag med Alva

TJAAOO!
Har precis ätit mat, pannkakor :)
Idag efter skolan så åkte jag o Alva hem till mig, för en gångs skull slipper vi gå..! Vi fikade först sen så gick vi upp till mitt rum o flamsa och Alva retade mig med en sak. Det var typ det ända vi gjorde. Eller juste vi tittade i skolkatalogen också ;) fast sen skulle alva hem :( Nu så sitter jag och laddar över mobil bilder till datan och lyssnar på musik. Sen ikväll är det andra avenyn (y) vill veta vem som våldtog Liv!!! Men jag tror att det är rektorn (alltså han som är bög) men jag vet inte varför^^
jag kom bara på att tänka på en sak. Niu vet ju att maya indeanerna har spått att 2012 kommer att gå under, men jag har aldrig trott att jorden kommer gå under. men sen så har det ju hänt massor av saker (eller några saker iallafall ;P) sem t.ex det där som hände i Haiti och nu det där i Chile. alltså jag tror fortfarande inte att jorden kommer gå under 2012 men jag har ändå dom tankarna i huvudet. btw Min morbror har fått sista filmen av saw, så jag och min syrra ska kanske komma till honon nån gång på sportlovet och ha en till skräckfilmskväll! (YYY)





PuSS/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0